Πολιτική επιστροφών και επιστροφών

Επιστροφές
Η πολιτική μας διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει ημέρες 30 από την αγορά σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το στοιχείο σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και υπό την ίδια κατάσταση που το λάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Ορισμένα είδη αγαθών απαλλάσσονται από την επιστροφή. Τα φθαρτά αγαθά όπως τα τρόφιμα, τα λουλούδια, οι εφημερίδες ή τα περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι οικεία ή υγιεινά προϊόντα, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.

Πρόσθετα στοιχεία που δεν μπορούν να επιστραφούν:
Δωροκάρτες
Φορητά προϊόντα λογισμικού
Μερικά είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε μια απόδειξη ή μια απόδειξη αγοράς.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις στις οποίες χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκο βινυλίου που έχει ανοιχτεί
Οποιοδήποτε στοιχείο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπει εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται στο σφάλμα μας
Κάθε στοιχείο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Επιστροφές (εφόσον υπάρχουν)
Μόλις ληφθεί η επιστροφή σας και επιθεωρηθεί, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο στοιχείο σας. Επίσης, θα σας ειδοποιήσουμε για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν είστε εγκεκριμένοι, τότε η επιστροφή σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και μια πιστωτική κάρτα θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, μέσα σε ένα ορισμένο αριθμό ημερών.

Λανθασμένες ή καθυστερημένες επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Εάν δεν έχετε ακόμη λάβει επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να δημοσιευτεί επισήμως η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αναγγελία επιστροφής χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων σας, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση smellyoutlet@gmail.com.

Στοιχεία πώλησης (κατά περίπτωση)
Μόνο τα αντικείμενα τακτικής αξίας μπορεί να επιστραφούν, δυστυχώς τα στοιχεία πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ανταλλαγές (κατά περίπτωση)
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στο smellyoutlet@gmail.com και στείλτε το αντικείμενό σας στη διεύθυνση: CPS Perfumes & Cosmetics, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ.

Δώρα
Εάν το στοιχείο έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράζεται και αποστέλλεται απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις ληφθεί το επιστρεφόμενο στοιχείο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Αν το στοιχείο δεν έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωρητής δώρων είχε παραδώσει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή στον δωρητή δώρων και θα μάθετε για την επιστροφή σας.

επιλέξτε ταχυδρομικά τέλη
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να στείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: CPS Αρώματα & Καλλυντικά, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του στοιχείου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, μπορεί να διαφέρει ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς το ανταλλασσόμενο προϊόν.

Εάν στέλνετε ένα στοιχείο πάνω από £ 75, θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση μιας παρακολούθησης αποστολής ή την αγορά ναυτιλίας. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστραφέν στοιχείο σας.